So What

情之所钟,正在我辈。
❤ LeeDongWook&SUJU

今天听歌的时候loop到下面这首的时候先是被小清新的调子吸引了,然后看了看歌词………满脑子脑补的都是葛格和小狮子的各种画面啊!!!!!


好想求大手做mv呀嘤嘤嘤o(╥﹏╥)o








Stuck Like Glue - Nick Howard & Lenka

如胶似漆





She’s got a heart as big as a whale

她的心宽大为怀

A love like that canever set sail

像这样的爱会启航

We’ve got a thingthat you never can take away

这是我们共有的,无法被夺走


He’s got a way to make me smile

他可以逗我笑

The only one who can light my fire

只有他能点燃我的爱火

We’ve got a love that no one can deny

我们的爱无法否认


Wo…

喔…

We’re stuck together

我们黏在一起

Wo…

喔…

Forever and ever

直到永永远远


You’re the one for me

你是我的唯一

I’m the one for you

我是你的唯一

We’re stuck like glue

我们如胶似漆

You’re the one for me

你是我的唯一

I’m the one for you

我是你的唯一

We’re stuck like glue

我们如胶似漆

You’re the only one I’ll turn to all the things you makeme do

只有你说的我才会照做

You’re the one for me

你是我的唯一

I’m the one for you

我是你的唯一

We’re stuck like glue

我们如胶似漆

We’re stuck like glue

我们如胶似漆

We’re stuck like glue

我们如胶似漆


Well he’s got all that a girl could need

他有着女孩需要的所有

An open book that I love to read

我就是喜欢这样坦率的人

We’ve got a love that always sets us free

我们的爱使得我们自由


She’s got a way to read my mind

她能看透我的心

She knows what I want most of the time

大部分时间,她都知道我想要什么

We’ve got a thing that money just can’t buy

我们的爱金钱换不来


You’re the one for me

你是我的唯一

I’m the one for you

我是你的唯一

We’re stuck like glue

我们如胶似漆

You’re the one for me

你是我的唯一

I’m the one for you

我是你的唯一

We’re stuck like glue

我们如胶似漆

You’re the only one I’ll turn to all the things you makeme do

只有你说的我才会照做

You’re the one for me

你是我的唯一

I’m the one for you

我是你的唯一

We’re stuck like glue

我们如胶似漆

We’re stuck like glue

我们如胶似漆


We’re like peas in the pod

就像荚里的豌豆

Together forever

我们一直在一起

We don't mind

我们不介意


Wo…

喔…

We’re like bees and honey

就像蜂和蜜

We go together

我们一起出行

As time goes by we get better and better

时光流逝,我们的感情越来越好

You’re stuck on me

你黏着我

Baby I’m stuck on you

我黏着你


Together forever

一直在一起

Forever and ever and ever

永远永远在一起

You’re the one for me

你是我的唯一

I’m the one for you

我是你的唯一

We’re stuck like glue

我们如胶似漆

You’re the one for me

你是我的唯一

I’m the one for you

我是你的唯一

We’re stuck like glue

我们如胶似漆

You’re the only one I’ll turn to all the things you make me do

只有你说的我才会照做

You’re the one for me

你是我的唯一

I’m the one for you

我是你的唯一

We’re stuck like glue

我们如胶似漆

Oh baby we’re stuck like glue

我们如胶似漆

baby we’re stuck like glue

我们如胶似漆

Oh baby we’re stuck like glue

我们如胶似漆

baby we’re stuck like glue

我们如胶似漆

Together we’re stuck like glue

在一起,我们如胶似漆

Oh baby we’re stuck like glue

我们如胶似漆


2016-04-13 /  标签 : TG关于TG 2
评论
热度(2)