So What

情之所钟,正在我辈。
❤ LeeDongWook&SUJU

Ordinary People


girl,i'm in love with you 宝贝,我爱上了你

this ain't the honeymoon 这不是蜜月

passed the infatuation phase 最初的痴迷已过去

right in the thick of love 但正在炽恋情深处

at times we get sick of love 有时也会烦恼这般的爱

seems like we argue everyday 好像我们每天都会吵嘴

i know i misbehaved and you made your mistakes 我知道,我有时表现不好而你也会犯错

and we both still got room left to grow 但是我们都依然还留有空间让爱芽生长

and though love sometimes hurts 尽管有时爱也伤人

i still put you first 我总是把你放在第一位

and we'll make this thing work but i think we should take it slow

we're just ordinary people我们一定会获得爱的成功,但我想这大概要一个循序渐进的过程,不要急,我们只是平凡的人啊

we don't know which way to go 我们不知道前方的路应该怎么走

cause we're ordinary people 因为我们只是凡人

maybe we should take it slow 或许我们应该慢慢来

take it slow,ohh 不要急

this time we'll take it slow 这一次我们慢慢来

take it slow,ohh 不要急,噢

this time we'll take it slow 这一次我们慢慢来

this ain't a movie no 这不是一场电影,不是

no fairytale conclusion y'all 没有童话般的结局

it gets more confusing everyday 所有的事情每天都越发让人困惑

sometimes it's heavensent 有时候(幸福)就像是上天派下来的

then we head back to hell again 然后我们就得重新回到地狱

we kiss then we make up on the way 我们接吻,我们在一路上和好

i hang up,you call 我撂下电话,你就打进来

we rise and we fall 我们同甘共苦

and we feel like just walking away 我们想要逃离开

as all of the banses we take second chances所有的一切我们都再试一下

though it's not a fantasy i still want you to stay尽管这不是梦幻我依旧希望你的坚持

maybe we'll live and learn可能我们会一起生活并学习

maybe we'll crash and burn可能我们一起摔倒甚至燃烧殆尽

maybe you'll stay 可能你会留下

maybe you'll leave可能你会离开

maybe you'll return可能你会回来

maybe we'll never fight可能我们再不争吵

maybe we won't survive 可能我们不会幸存于此

maybe we'll grow,we'll never know可能我们会成熟,我们永远不会知道(如果不尝试)

baby you and i(噢 宝贝 你和我 )


https://music.163.com/song/26250691/?userid=108981334 






今天小可爱分享的歌。看歌词吧。


为什么每次他分享的歌不看歌词还好,越看歌词越方😂太像他俩了,太像了。


今天这整首歌我就是越看歌词越方,这完全就是他俩的感觉啊😂


最后那段联想一下即将到来的暂时离别


「and we feel like just walking away 我们想要逃离开

as all of the banses we take second chances所有的一切我们都再试一下

though it's not a fantasy i still want you to stay尽管这不是梦幻我依旧希望你的坚持

maybe we'll live and learn可能我们会一起生活并学习

maybe we'll crash and burn可能我们一起摔倒甚至燃烧殆尽

maybe you'll stay 可能你会留下

maybe you'll leave可能你会离开

maybe you'll return可能你会回来

maybe we'll never fight可能我们再不争吵

maybe we won't survive 可能我们不会幸存于此

maybe we'll grow,we'll never know可能我们会成熟,我们永远不会知道(如果不尝试)

baby you and i(噢 宝贝 你和我 )」


我。还。能。说。什。么。呢。【摊手



慢慢来,这次回来之后,我们慢慢来。



评论
热度(13)